sâmbătă, 26 ianuarie 2013

Valentine's Makeup

(It is also in English)Mă gândeam că ar fi frumos să fac un machiaj simplu și drăguț pentru ziua îndrăgostiților, zis și făcut, vă las cu rezultatul.

I thought it would be nice to make a simple and cute makeup for Valentine's Day, said and done, I leave you with the result.



M-am gândit că ar merge bine  cu niște buze roșii:D.

I thought it would go well with some red lips: D
Rujul este din gama Color Trend de la Avon.

The lipstick is from the  Color Trend collection from Avon.




Și ca să completăm imaginea și niște unghiuțe drăguțe.

And to complete the picture, some nice nails.





Ojele folosite/ The nail polishes used

Pentru unghii am folosit tehnica saran wrap.Sper să vă placă.

 For the nails I used the saran wrap technique. I hope you like them.

All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu