vineri, 11 ianuarie 2013

Past times

(It is also in english) Zilele astea când ieșeam de la cursuri m-am găsit în dificultatea că doream să imi schimb manichiura da nu aveam nici o ojă la mine, lucru ce nu m-a impiedicat pentru că am fost la un magazin mic să imi iau una, niciodata nu strică una în plus. Ajunsă odată acolo ce nuanță am găsit... un roziu deschis sidefat...
Acasă când mi-am facut unghiile parcă am avut așa un flash din copilărie când mama avea acolo două-trei oje: un alb, un roziu și un moviu, și mi-am adus aminte cât de încântată eram când imi făceam unghiile.
Acuma să vă arăt și vouă rezultatul:


These days when I got out from school I found my self in the difficulty that I wanted to change my nail polish but I did not have any with me, that did't prevented to change my nail color because I went to a small store to get me one, one more never hurts. Arrived there what  shade did  I found ... one light pinkish pearl ...
Home when I done my nails it was like   I had a flash of my childhood when my mom had like two to three nail polishes: a  white one, a pinkish one and a purple one, and I remember how excited I was when I was doing my nails.
Now let me show  you the result:




Nu-i așa că și vouă vă aduce niște amintiri.
Când a fost prima dată când v-ați făcut unghiile? și cu ce nuanțe?


Doesn’t it bring back memories.
When was the first time you done your nails? and with what color?


All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu