sâmbătă, 16 martie 2013

Challenge 9 : Inspired by a movie

It is time for the 8 theme from the 31, inspired by a movie. I must admit that this theme was a hard one because I could not decide on which movie I should pick, a cop one, one with crime, one with vampires, an animated one and so I decide to pick a recent movie because I have a lot of favorite movies. This is how I decided on Big year, a comedy about the adventures of three bird lovers over a year, to see as many species of bird as they cand in one year and the one with the higher number wins.

Este ziua celei de a 8 a provocării din cele 31, și anume inspirată de un film. Trebuie să recunosc că această temă a fost una destul de grea deoarece nu reușeam să mă hotărăsc ce film să aleg, unul polițist, unul cu crime, unul cu vampiri, unul animat și astfel am decis decăt să aleg să mă inspir dintr-un film recent vizionat deoarece filme favorite am multe. Așa am ajuns la filmul Big year, o comedie despre călătoriile a trei pasionați de păsări pe decursul unui an, pentru a vedea cât mai multe specii de păsări într-un an și cel cu numărul  cel mai mare câștigă.

 



Nail polishes used/ Oje folosite




I decided to represent all the seasons and a camera to surprise the birds. The spring when it is raining and the birds take shelter in the trees, the summer with the sun and full of birds, the autumn when they leave and the winter when they found a bird on a mountain that was playing in a hot spring.

Astfel am decis să reprezint toate anotimpurile și un aparat foto pentru a surprinde păsările.  Primăvara când ploua și păsările se adăposteau în copac, vara cu soare și plin de păsări, toamna când acestea pleacă și iarna când au găsit o pasăre pe un munte ce se scălda într-o baltă de apă caldă.

I hope you like my interpretation and do not forget to check the other girls.
 

Sper să vă placă interpretarea mea și nu uitați să treceți pe la celealte fete.


All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu