marți, 12 martie 2013

New shoppings(E.L.F + Avon + Yves Rocher)

 Lately I received the order from elf, that I was dearly waiting it, because my primer was finishing and I really needed another one.

De curând am primit și comanda de la elf, pe care o așteptam cu drag, deoarece primerul mi se cam termina și trebuia neapărat să îmi iau altul.
The order was not a big one, because I said I should minimize the shoppings. I only commanded the pencil for nails and the primer, but my sweet sister,through her I gave the order, she gave me as a "martisor" the Nyx Jumbo Mils, that I wanted for a long time to buy, and Eye Transformer.

Comanda nu a fost una mare, deoarece am zis să mai restrâng pe cât posibil cumpărăturile. Eu am dat comandă doar de creionul pentru unghii și primerul, dar surioara mea drăguță, prin intermediul ei am dat comanda, mi-a făcut cadou de mărțișor Nyx Jumbo Milk, pe care de mult vroiam să îl achiziționez, și Eye Transformer.
What can I say about Nyx Jumbo Milk, I think everybody knows how good it is so it does not need a prezentation. I have not tested the Eye Transformer from Elf, but as far as I saw in the reviews it looks interesting, this eyeshadow applied on another shade it changes its color, but the best result it is if you apply it on black liner, the image it is not mine, I put the link under the image.

Ce pot să zic Nyx Jumbo Milk, cred că toată lumea știe cât e de bun așa că nu mai are nevoie de prezentare. Elf Eye Transformer încă nu l-am pus în practică, dar din cîte am văzut din review-uri pare foarte interesant, acest fard pur și șimplu aplicat peste alt fard îi schimbă culoare, dar cel mai bine se vede peste tuș negru schimbarea, imaginea nu este a mea, am pus link-ul catre sursa sub imagine.
sursa
And the order from Avon.

Și comanda de la Avon.
Because I did not know that my sister would surprise me with Nyx Jumbo Milk, I ordered an eye shadow primer from Avon, 4 $. The cream from planet spa was on offer, with the price of 3$ if you ordered something else from the brochure, and I also bought a scrub with vanilla, 2.7 $...I can say that it smells fantastic and it makes the skin so soft, but it does have very fine particules.

Fiindcă nu știam că sora mea mi-a luat Nyx Jumbo Milk, am dat comandă de o bază pentru machiaj de la Avon, 13 Ron, despre care am citit numai review-uri bune și pot să zic că amplifică culoarea mai bine decât cel de la Nyx. Crema de la planet spa era la ofertă, la prețul de 9,9 Ron dacă comandai ceva din broșură, și am mai luat și un scrub cu aroma de vanilie, 8,99 Ron...pot să spun că miroase fantastic și lasă pielea foarte moale, însă are particule foarte fine.

My first order from Yves Rocher.
 
Prima mea comandă de la Yves Rocher.
When I saw what gift you received at an order I said to myself that this is the best moment for a first order, because I really wanted the shower gel with cafe. The parfum was to sweet for my taste, but is wasn't for my sister, like I was suspecting, so the parfum and one showr gel were "the martisor" for her. The moisture boost concentrate was a gift for sining to the newsletter . The face scrub, 5.4 $, seems to work and I am kind off satisfied with the shampoo, I think it was 3.6$,but I am still looking for the anti-dandruff shampo that really works. I do not thing I can say something about the shower gel, 2.3$, it is fantastic, it smells incredible and it feels incredible on the skin.

Când am văzut ce cadou oferă la comandă am zis că acuma e cel mai bun moment pentru o primă comandă, și așa vroiam foarte mult un gel de duș cu cafea. Parfumul era prea dulce pentru gustul meu, dar era numai bun pentru sora mea, așa cum am bănuit, așa că parfumul și un gel de duș au fost mărțișoare pentru ea.
Concentratul pentru hidratare extremă l-am primit cadou pentru că m-am înscris la newsletter. Scrubul pentru față, 17,9 Ron, pare că își face efectul și de șampon, cred că 12 Ron, sunt cât de cât mulțumită , dar încă sunt în căutarea șamponului antimătreață care chiar să aibă efect. De gelul de duș, 7.5 Ron,  nu cred că mai am ce spune, e fantastic, miroase incredibil și se simte incredibil pe piele.

What have you ordered lately?

  Ce ati mai comandat in ultima vreme?


All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu