vineri, 12 aprilie 2013

Makeup series - Everyday makeup

It is Friday, so another them from the makeup collaboration, everyday makeup. To realise this look I took a picture of my makeup right before I went to the University, so it is a regular makeup for when you do not have a lot of time amd you do not want anything out of the ordinary.

Este vineri, deci o nouă temă din seria machiajelor, și anume machiaj pentru o zi obișnuită. Pentru a realiza acest machiaj am fotografiat chiar machiajul meu înainte să merg la curs, deci un machiaj pentru o zi obișnuită când nu am mult timp de pierdut și nu vreau nimic ieșit din comun.
Unfortunetly my close up were not good, but I think you cand figure out what is there.

Din păcate pozele de aproape nu mi-au ieșit, dar cred că vă dațti seama și voi ce se întâmplă acolo.
I started by applying  concealer where is was necessary, like  pimples or dark circles. Then I applied foundation and primer on my eyelid. Meanwhile the primer was settling down I contured my eyebrows with the help of my Rimmel pencil, to enhance the colors I applied Nyx Jumbo Milk.

I applied the shade number 2 on the eyelid. then the number 3 in the corner and I blend it with number 5 wich I applied on the arcade. Because I wanted to enhance the  look I applied number 4 in the outside corner, at the end I applied number 1 in the inner corner for illumination and a lighter matte shade, number 6 under the eyebrow and blended with number 5.

At the end I applied liquid eyeliner, rimmel, a little bit of blush and a pink lipstick. I usually associate a soft makeup with a brighter lipstick, but this look will go well with a nude lipstick too.
 
Am început prin a aplica corector unde era nevoie, gen semne , coșuri sau cearcăne. Apoi am aplicat fond de ten și primerul pe pleoape. În timp ce primerul se așeza am conturat sprâncenele cu ajutorul creionului de la Rimmel, pentru a intensifica culorile am aplicat Nyx Jumbo Milk.

Am aplicat o nuanța 2 pe pleopă, apoi în colț nuanța 3 și am blenduit acestea cu nuanța 5 care am aplicat-o pe arcadă. Pentru că am vrut să intensific puțin culoarea am aplicat nuanța 4 puțin în colț, la sfârșit am aplicat nuanța 1 în colț pentru iluminare și o nuanță deschisă, mată, nuanța 6 sub sprăncene și am blenduit cu nuanța 5.

În final am aplicat tuș,rimmel, un pic de bluș în obraji și un ruj roziu. Eu de obicei când realizez un machiaj soft prefer să ales un ruj mai aprins, dar cu siguranță acest look ar merge și cu un ruj nude.
-Face
     *Concealer 3in1 essence
     *Foundation Gade - Cool Beige
     *Powder Gade-Medium Beige
-Eyebrows
     *Eyebrow pencil Rimmel-004 Black
-Lips
    *Lipstick Flormar
-Eyes
    * Elf primer
    * Nyx Jumbo Milk
    *Gade Crystallic Makeup Set
    * Sleek Snapshots
    *Liquid eyeliner-no name
 If you want to see the other makeups from this series:/Dacă vreți să vedeți celelalte machiaje realizat pentru această colaborare:

1. Spring trends inspiration makeup
2. Inspired by a flower makeup
 
I hope you like it and do not forget to check out all the talented girls that are in this collaboration:
 Sper că vă place și nu uitați să treceți pe la celelalte fete talentate care participă la această colaborare:

Elizabeth-http://beautybytes12.blogspot.com/
Ashley-http://makeupobsessionconfessions.blogspot.com
Romina- http://sparkleandlove.wordpress.com/
Aida- http://aidamariamakeup.wordpress.com/
Anyta- http://anytagyosmakeup.blogspot.ro/
Giulia- http://mizarstarart.blogspot.it/
Jacqueline-https://www.facebook.com/jacquelineGmyers


All the best,
Anca  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu