luni, 15 aprilie 2013

Tag : This or That

For you to know me better, so I hope, I prepared a Tag for today, I took if from Polly. I have not made a tag for a while and I said to give something else then manicures and makeup. I hope you like it and that I did not bored you.

Pentru a ma mai cunoaste mai bine, cel putin asa sper eu, pentru astazi am deschis sa va pregatesc un Tag, pe care l-am preluat de la Polly. Nu am mai realizat de mult un tag si am zis sa va prezint altceva pe langa manichiuri si machiaje. Sper sa va placa si sa nu va plictisesc.

Make-up

Blush or bronzer  - hard to say, I am not that good at applying them, but the blush applies easier that the bronzer...so the blush.

Blush sau bronzer- greu de spus, că nu pricep prea bine în aplicarea lor, dar totuși un blush se aplică mai ușor decât un bronzer...așa că blush

Lip gloss or lipstick - lipstick... I get annoyed when  my hair or the dust in the air get stuck to the lip gloss...

Lip gloss sau lipstick- lipstick...ma enervează la lip gloss că mi se mai lipește părul sau praful din aer...

Eyeliner or mascara- hard to say, without mascara you can not have a makeup, but the eyeliner has his charm..in the end I choose mascara

Eyeliner sau mascara- greu de ales, fără mascara nu se poate nici un machiaj, dar și eyeliner-ul are farmecul lui..în final mascara

Foundation or concealer- clearly foundation, I have a lot of pimples and marks that I can not cover with a concealer.

Fond de ten sau corector- clar fon de ten, la câte coșuri sau urme am, nu reușesc doar cu un corector

Neutral or colored eyeshadow- colored ones, I think they are full of personality and tell about the person that wears them that they enjoy life.

Farduri neutre sau colorate- cele colorate, mi se par pline de personalitate și spun de persoana care le poartă că e plină de viață

Pressed or loose eye shadows - pressed, they are easier  to use, you do not have to pe carreful not to spread them all over the room.

Farduri presate sau pulbere- presate, sunt mai ușor de utilizat, nu trebuie să ai grijă că le împrăștii în toată camera

Brushes or sponges - brushes, you have a better precision and do not mention the blending.

Pensule sau buretei- pensule, ai o precizie mai bună și nu mai zic de blending

Nails

OPI or China Glaze - unfortunately I do not have neither, I would like to have

OPI sau China Glaze- din pacate nu am nici una, mi-ar place sa am

Long or short - long, even if I usually manage to break them and then wait for them to grow, I think that long nails are prettier and as a plus you have with what to work, you have where :))
Lungi sau scurte-lungi, chiar dacă de obicei reușesc să le rup și după aia aștept să crească, mi se par mult mai frumoase lungi, în plus ai cu ce lucra la ele, ai unde :))

Acrylic or natural- natural , they are how they are but I am pleased with them

Acrilice sau naturale- naturale, sunt ele cum sunt dar eu sunt mulțumită de ele 

Brighter or darker- depends on a lot of variables, winter, summer, depressed, happy...so I can not decide
Deschise sau inchise- depinde de multe variabile, iarnă, vară, deprimată veselă..așa că nu pot decide

Without or with a model - both again. There are days when I want something simpler and I do not make any model and days when I want to make my nails stand out with a pretty model.

Cu sau fara model- ambele din nou. Sunt zile in care vreau ceva simplu si nu fac nici un model si zile in care vreu sa imi scot in evidenta unghiile cu un model frumos.

Body

Perfume or body splash- it depends... in the summer I prefer body splash because I think it is lighter, rest of the time I prefer perfume.

Parfum sau spray de corp- depinde...vara prefer spray-ul de corp deoarece mi se pare mai lejer, in rest parfum

Lotion or body butter - I usually use lotion, but there are moment when my skin is very dry, for exemple in the summer because of the tan or after I remove the hair when I apply body butter

Lotiune sau unt de corp- de obicei folosesc lotiune de corp, dar sunt momente cand pielea este foarte uscata, de exemplu vara din cauza bronzarii sau dupa epilat cand aplic unt de corp

Shower Gel or soap- shower gel, it is easier to use and I like it because it makes a lot of foam.

Gel de dus sau sapun- gelul de dus, e mai usor de folosit si imi place ca face multa spuma.

Fashion

Jeans or tights- jeans because I think they are more versatile.

Jeans sau colanti- jeans deoarece mi se par mai versatili.

Long or short sleeve- I usually prefer short sleeve, because even if it is cold outside, I manage to be hot and to sweat..so I usually prefer something more linght so I do not swaet, I prefer more layers of lighter clothes that few and thick

Maneca lunga sau scurta-  de obicei prefer maneca scurta, deoarece chiar daca afara e frig, eu reusesc sa imi fie cald sa transpir...asa ca de obicei prefer ceva mai lejer ca sa nu ajung sa transpir, prefer mai multe straturi subtiri decat putine si groase

Dresses or skirts - hmm this is hard, the skirts you can combine with others, but the dresses are so cute.

Rochii sau fuste- hmm asta e greu, fustele le poti combina cu diverse, dar si rochitele sunt asa de dragute

Stripes or plaid- stripes for the accesories, becasue they do not fit me well and at clothes plaids.

Dungi sau carouri- dungi la accesorii deoarece nu prea ma prind pe mine si dungile la haine si carouri la haine

Flip flops or sandals- sandals, I am not fan of flip flops only in the house or at the sea side.

Slapi sau sandale- sandale, nu prea sunt o fana a slapilor decat prin casa si la mare

Scarves or hats-scarves, I think you can change an outfit, cheer it up with a scarf. I also like hats but I think they are harder to wear.

Esarfe sau palarii- esarfele, cred ca poti schimba o tinuta, inveseli cu o esarfa. Imi plac si palariile dar cred ca sunt mai greu de purtat.

Studs or dangly earrings - studs because small earrings look better on me than the bigger ones.


Cercei gen capse sau cercei mari- cei gen capse deoarece imi sta mai bine cu cercei mai mici decat cu cei mari

Necklaces or bracelets - necklace, I  prefer to wear something on my neck than on my hand, because sometimes it annoys me 
Coliere sau bratari- coliere, prefer sa port ceva de gat decat la mana, pentru ca uneori ma incomodeaza

Heels or flat shoes - flat shoes, I am not a fan of heels, I know they are pretty, they make the leg look longer etc. but my feet heart after...so I prefer without.

Tocuri sau balerini- balerini, nu sunt o adepta a tocurilor, stiu ca sunt frumosi, fac piciorul mai lung s.a. dar asa dor picioarele dupa aceea...asa ca prefer fara

Cowboy boots or riding boots - cowboy boots, I like the style

Cowboy boots sau riding boots- cowboy boots, imi place mai mult stilul lor

Jacket or hoodie - Jacket, I do not like the sporty style.

Jacketa sau hanorac- Jacketa, nu sunt prea adepta stilul sport

Hair

Curly or straight - curly, my hair is naturally curly so I prefer them this way, the moments I flatten it are rare
 
Ondulat sau drept- ondulat, parul meu natural are onduleuri si eu il prefer asa, sunt foarte rare situatiile in care il indrept

Bun or ponytail - clearly but, I like the more elegant hairstyles and I think it looks better on me with my hair in different types of buns.

Coc sau coada de cal-  clar coc, imi plac mai mult frezele mai elegante si cred ca imi sta mult mai bine parul sub diferite forme de cocuri

Bobby pins or butterfly clips - bobby pins, I abuz them a lot when I do my hair, something people wonder how many pins I get out of my hair, but my hairs is heavy and to fix it I need a lot of them.

Agrafe sau clesti de par- agrafe de par, abuzez mult de ele cand imi fac parul, uneori se mira lumea de cate scot din capul meu, dar am parul greu si ca sa fie fixat am nevoie de multe

Hairspray or gel- hairspray, I use a lot of it when I need to fix my hair.

Fixativ sau gel- fixativ, folosesc din plin cand am nevoie sa imi fixez parul

Long or short - I have it medium, but I like it to be a little longer.

Lung sau scurt- il am mediu , dar l-as vrea oleaca mai lung

Light or dark - dark, I do not think it would look good on me with lighter hair.

Deschis sau inchis- inchis,  nu cred ca mi-ar sta bine cu parul deschis

Side sweep bangs or full bangs - I personally prefer side bangs, but I think that full bangs are pretty too.



Breton pe o parte sau pe toata fruntea- personal prefer breton pe o parte, dar cred ca si cel pe toata fruntea e dragut

Up or down - down, I like to play with it

Prins sau desfacut- desfacut, imi place de obicei sa ma joc cu el

Random

Sunny or rainy- sunny, I like to enjoy the sun

Soare sau ploaie- soare, imi place sa ma bucur de razele de soare

Summer or winter- even if I like winter, now I would say summer because I had it with the cold I want sun, sea, to stay on the beach

Vara sau iarna- chiar daca imi place iarna, acuma as zice vara pentru ca m-am saturat de frig, vreau soare, mare, sa stau pe plaja

Autumn or spring - Spring, I love how nature emerges, how everything is green, how the flowers appear and mainly how it gets hotter.

Toamna sau primavara-  Primavara, imi place cum natura renaste, cum totul e iar verde, cum apar floricele si mai ales cum se incalzeste

Chocolate or vanilla - Chocolate is my favorite aroma

Ciocolata sau vanilie- Ciocolata e aroma mea preferata

This is an older Tag, so I think most of you already done it, but if you have not then I invite you to take it and for those of you which do not have a blog I would be curios to see your answers in the comment area.

Acest Tag este unul mai vechi, cred ca majoritatea dintre voi l-ati realizat deja, dar daca nu atunci va invit sa il preluati voi si pentru cei care nu aveti blog as fi curioasa sa vad raspunsurile voastre, pe care puteti sa mi-o lasati in comentarii.

I hope you like it.

Sper ca v-a placut.

All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu