miercuri, 8 mai 2013

Pink nails

 Yesterday I kind of skipped from the blog, because I had no inspiration....today I do not have much either, but I thought to show you a manicure that I wore before Easter. You will see these days that now my nails are a little shorter.

Ieri am cam tras chiulul de la blog, dar nu aveam nici o inspiratie...nici azi nu prea ma ajuta imaginatia, dar am zis sa va arat o manichiura pe care am realizat-o inainte de Paste. O sa vedeti zilele urmatoare ca acuma unghiutele mele sunt un pic mai scurte.
The manicure is quite simple, but I like it. It is easy to make and by trying different colors combinations you can get beautiful results.

Manichiura este destul de simpla, dar mie imi place. Este usor de realizat si incercand diferite combinatii de culori puteti obtine rezultate frumoasa.

Nail polishes used/ Oje folosite:

-Moyra 56
-Farmasi

As you can see I changed a little bit the aspect of the photo, do you like it this way? These days I have done some changes and I would really appreciate some feedback, if you would like me to change something or if it is good this way. I also would like to know what you would you like to see on my blog, what kind of posts.

Dupa cum vedeti am schimbat putin aspectul pozelor, va place asa? In aceste zile am facut niste schimbari si as aprecia niste pareri de la voi, daca ati vrea sa schimb ceva sau daca e bine asa. De asemenea as vrea sa stiu ce ati vrea sa vedeti pe blog, ce tip de postari.

All the best,
Anca



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu