miercuri, 29 mai 2013

The Polishes Challenge: 2. Two colors

Today is the time for another post from the polish challenge. As I've mentioned before I am not buying new polishes, so in this collaboration I will present nail polishes that I haven't used so much.
Astazi e randul unui noi colaborari din cadrul ojelor neincercate. Dupa cum am mai mentionat ma abtin de la a cumpara oje noi, asa ca in cadrul acestei colaborarei o sa va prezint oje mai putin folosite.

Today's theme is two colors so I decided to play with pink and purple and create a manicure that I hope you like.

Tema de astazi este doua culori asa ca am decis sa ma joc cu roz si mov si sa creez o manicura care sper sa va placa.
Nail polishes used/Oje folosite:

If you want to see my approach for the first theme you can see it/Daca vreti sa vedeti abordarea mea din prima tema o puteti vedea mai jos:

1. One color

Do not forget to check out what the other girls did/ Nu uitați să vedeți ce au facut celelalte fete:  


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu