luni, 10 iunie 2013

Neons : a bright and colored manicure

Don't you love in the summer, when your skin is tanted to wear bright colored clothes, well why should our nails be a exception from neon colors. I like to wear these colors in the summer, so brighten up my days, you know exams studying and that, I decided to make a combination of a couple of shades that I like. 

Nu-i asa ca va place vara, cand aveti pielea bronzata sa purtati haine colorate, pai de ce unghiile ar face o exceptie de la culori neon. Imi place sa port aceste culori vara, ca sa imi inveselesc ziua, stiti examene invatat s.a., am decis sa fac o combinatie de cateva culori de genu.
You know that I posted the fact that you can suggest colors to use in my manicures, well Buburuza cu atitudine challenged me to do a crazy combination of bright orange and pink...I decided to do it more crazy by adding green and yellow.

Stiti ca am postat ca puteti sa imi sugerati ce culori sa folosesc in manicurile mele, pai Buburuza cu atitudine m-a provocat sa fac o combinatie indrazneata de portocaliu si roz...eu am decis sa fac o combinatie mai nebuna adaugand galben si verde.
The nail polishes I used have are opaque  in  two layers.

Ojele pe care le-am folosit sunt opace in maxim doua straturi.

I liked the so much that I thought they were good for the contest that Madalina is organizing, more information here, so I signed them in.

Mi-au placut atat de mult incat am zis ca sunt bune pentru concursul organizat de Madalina,mai multe informatii aici, asa ca le-am inscris.

I hope you like them.  Do you like using this kind of colors?

Sper sa va placa. Voi preferati culori de genu?

All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu