duminică, 14 iulie 2013

Diy Ring Holder

You know that I am a student and I stayed at the dorm, where you do not have a lot of space for yourself...but during the summer I am staying with my boyfriend at an apartment and I have plenty of space, so I thought I should organize my jewelry better. I have a lot of rings, bracelets and so on, but because I do not have them expose properly I forget about them and do not wear them.

Dupa cum stiti sunt studenta si am stat la camin, unde nu prea ai spatiu pentru tine...dar in timpul verii stau cu prietenul meu la apartament si am spatiu destul, asa ca am decis sa organizez colectia de bijuterii. Am destule inele, bratari s.a., dar din cauza ca nu sunt expuse corespunzator uit de ele si nu le port.

For a while now I wanted to do a ring holder and yesterday I said let's just do one. I had searched the internet before for ideas and tutorials, the one that inspired me was this diy rind holder, it is easy to follow the steps, but I also recreated them for you.

De ceva timp am vrut sa realizez un suport pentru inele si ieri am zis sa il fac. Inainte am cautat pe internet idei si tutoriale, cel care m-a inspirat a fost acest suport  de inele, este foarte usor sa urmezi pasii, dar i-am recreat si eu pentru voi.  

Ok. So what do you need:  Box lid, Scissors, Normal Tape, Kitchen wipes, Material of your choice, Glue gun(in the tutorial she used Double sided tape, but I do not have) and of course rings.

Bine. Acuma sa vedem de ce avem nevoie: Capac de cutie, Scoci, Material la alegerea voastra, Pistol de lipit(in tutorial folosea banda dubla adeziva, dar eu nu am) si ,bineinteles inele.
I have a roll of kitchen wipes, but you can see that is divided in parts so I cut one.

Eu am o rola de servetele de bucatarie, dupa cum vedeti este impartita in bucati asa ca am taiat una.
As you can see the wipe is bigger then the box, so I cut off a little bit so it would fit in the box.

Dupa cum vedeti servetele sunt mai mari decat cutia, asa ca am taiat putin din ea pentru ca sa incapa in cutie.
To roll it better and keep the shape use a pencil.

Pentru a rula mai bine si a pastra forma folositi un creion.
This is how it looks rolled.

Asa arata rulata.
Now fixed it with the tape.

Si acuma fixati cu scoci.
One at a time and you get the box full.

Cate una pe rand si umpleti cutia.
But I do not like how it looks, this is the part the material is in handy. I took and cut material for every roll, I forgot to take a picture. Basically I took each roll put it over the material, measured how width the pieces should be and tested how long, by just rolling it and see how much I needed to cover it. With the help of my glue gun I glued I made the material stick on the roll. You see that I cut the material a little wither then the roll, you will see why. Then just glue the rolls in the box lid.

Insa nu imi place cum arata, aceasta este parte in care materialul este folositor. Am luat si am taiat material pentru fiecare rola, am uitat sa fac fotografii. Am luat fiecare rola si am pus-o peste material, masurand cat de lata ar trebui bucata si testand cat de lunga, ruland si vazand cat de lunga trebuie sa fie ca sa acopere. Cu ajutorul pistolului de lipit am lipit materialul de rola. Puteti vedea ca am taiat materialul un pic mai lat decat rola, o sa vedeti de ce. Lipiti rolele in cutie.
Now with the help of the scissors push the tuck all the ends into the lid.

Acum cu ajutorul foarfecei impingeti capetele inauntrul capacului.
I decided to add some ribbon to the side with the glue gun. You can decorate it however you want.

Am decis sa adaug niste panglica pe lateral cu ajutorul pistolului de lipit. Puteti sa o decorati cum vreti.


And now with the rings inside, this is my collection.

Si acuma cu inelele, aceasta este colectia mea.
So what do you think? Do you like it, would you do it? Would you like to present other diys?

Ce parere aveti? Va place, ati face asa ceva? Ati vrea sa prezint si alte proiecte de genu?

*Nu uitati de concursul impreuna cu Kurtmann.ro, unde puteti castiga un gift card de 200 Ron de aici ,de cel impreuna cu Lavandine, unde vor fi trei castigatoare cu premii la alegere de aici si de cel impreuna cu Beauty in the Bottle unde premiul consta in doua oje Orly de aici.

All the best,
Anca



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu