duminică, 21 iulie 2013

Sparkle cause you can

A while ago I received this beautiful nail polish from flormar, it is the cheapest version of a holo nail polish...I wasn't so fascinated of them before, but now I am, I like a lot how it sparkles in the sun. 

Cu ceva timp in urma am primit aceasta superbitate de oja de la flormar, este versiunea ieftina ojelor holo... nu eram fascinata inainte de ele, dar acuma sunt, imi place mult cum stralucesc in lumina soarelui.

So I have a beautiful nail polish that I want to use, but I didn't want to use it on all the nails, I wanted to be more special to be the center of the manicure. You remembered that I asked you what colors you want to use in my manicure and Carla said green, so here is the manicure which inspired me to do.

Am o frumusete de oja care vreau sa o folosesc, dar nu vreau sa apara pe toate unghiile, vreau sa fie ceva mai special, sa fie in centrul manichiurii. Va mai aduceti aminte ca am intrebat ce culori ati vrea sa folosesc in manichiurile mele si Carla a spus verde, asa ca iata manichiura inspirata de sugestia ei.
I tried to capture the sparkle, but in reality it has even more sparkle.

Am incercat sa surprind reflexiile, dar in realitate arata chiar mai bine.
And could this beautiful manicure escape from posing outside in the nature, of course not, so here it is while walking in the park and my beautiful colored bracelet , it looks just like candy.

Si putea aceasta manichiura frumoasa sa scapa nepozata afara in natura, bineinteles ca nu, asa ca iata-ma la o plimbare in parc si brata mea colorata, care arata fix ca niste bombonele.
I hope you like it. Do you like holo nail polishes? Do you have some?

Sper sa va placa. Va plac ojele holo? Aveti?

*Nu uitati de concursul impreuna cu Kurtmann.ro, unde puteti castiga un gift card de 200 Ron de aici ,de cel impreuna cu Lavandine, unde vor fi trei castigatoare cu premii la alegere de aici si de cel impreuna cu Beauty in the Bottle unde premiul consta in doua oje Orly de aici.
 

  All the best,
  Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu