sâmbătă, 3 august 2013

Challenge 29 : Water marble

Today we are going to do some water marble or more, depending on how well it goes. This is a hard technique for some like me and for other it seems so easy...If you manage it you can do wonderful manicure that are hard to get otherwise. 

Astazi este vremea pentru putin water marble sau mai mult, depinde de cat de bine iti iesa. Aceasta este o tehnica grea pentru unii dintre noi si pentru altii pare asa usoara...Daca reusiti tehnica puteti realiza niste manichiuri asa frumoase care altfel ar fi greu de realizat.

Well my story with water marble started a long time ago and it is to be continued, because every single time I try a lot and I just can not do it...I tried for like two hours and I gave up so here it is, I added some dots to make it better...

Pai povestea mea cu water marble a inceput acum multa vreme si este cu va continua, deoarece de fiecare data indiferent cat incerc nu imi iese...Am incercat azi pentru doua ore si m-am lasat balta asa ca asta este, am adaugat niste puncte ca sa o fac mai buna...
If you like you can see my manicures from the other themes that I participated: Dacă doriți puteți vedea abordările la celelalte teme la care am participat: 








Challenge 13 : Blue Nails










Challenge 23 : Half Moons

Challenge 24 : Inspired by a flag 

Challenge 25 : Rainbow nails Challenge 26 : Galaxies

Challenge 27 : Inspired by the supernatural 
Challenge 28 : Gradient

Do not forget to check out the work of the other girls/ Nu uitați să vedeți și opera celorlalte fete din colaborare: 
 I hope you like my attempt of water marble and yes, I have shorten my nails a little bit. A little trick, this is a messy technique, you can bandage your fingers or use some oil on them so the nail polish wouldn't stick.

Sper sa va placa incercarea mea de water marble si da, mi-am scurtat putin unghiile. Un mic truc, este o tehnica care presupune destula murdarie, asa ca puteti sa va lipiti scoci pe deget sau sa folositi niste ulei astfel incat oja sa nu se lipeasca.

*Do not forget about the international Giveaway with Bellast.com were you can win a jewelry of your choice from here.  
*Nu uitati de concursul  impreuna cu Bellast.com  unde premiul este o bijuterie la alegere de aici.

  All the best,
  Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu