marți, 20 august 2013

Goodies from 1001cosmetice.ro

In the post about 1001cosmetice.ro I told you that my order is on the way and I thought that I would share my thoughts about it. It was hard to decide only on some products because the sales tempted me a lot, Rimmel nail polishes, essence nail polishes at 1.8$ and I also needed sun protection.

In postul despre 1001cosmetice.ro v-am spus ca tocmai am dat si eu o comanda si ma gandeam sa va impartasesc gandurile despre ea. A fost greu sa ma decid numai asupra cateva produse pentru ca reducerile ma tentau, ojele Rimmel sau Essence la 6 Ron si aveam nevoie de protectie solara.
I was really impressed on how much protection was used, so the nail polishes wouldn't brake or the other products spill. You would aspect that this is a normal thing, but no, I have bought product from other firms and there weren't protected, just some newspaper there.I also like that you get a phone call to confirm your order and that it 3 days I have it.


Am fost foarte impresionata de cata protectie au folosit, pentru ca ojele sa nu se sparga sau celalte produse sa nu curga. V-ati astepta ca acest aspect sa fie normal, dar nu, am cumparat produse de la alte firme si nu erau protejate, doar niste ziare acolo.De asemenea imi place ca te suna sa confirmi comanda si ca in 3 zile deja o ai.

 An aspect that I didn't liked so much it that althought a product appears on the website that doesn't mean it is available, you just might get a call, like me, saying that product is out of stock and ,in my case, redirect you to another similar product.

Un aspect care nu mi-a placut asa mult este ca desi un produs apare pe site asta nu garanteaza ca e disponibil, ati putea primi un telefon, ca mine, spunand ca produsul respectiv nu e pe stick si ,in cazul meu, veti fi indreptati spre un produs similar.

So here is what I bought sun protection from Cosmetic Plant, water resistance, 50 factor protection, Rimmel I love lasting finish Lemon Drops(used it here), Rimmel 60 sec Oh boy you're so fine!!(used it here and here) and Essence Snow Jam. I also received a mini anti-perspirant from Nivea.

Aceasta este comanda: protectie solara de la Cosmetic Plant(22.5 Ron), rezistenta la apa, factor 50 protectie, Rimmel I love lasting Finish Lemon Drops(6 Ron)(am folosit-o aici), Rimmel 60 secOh boy you're so fine!!(6.5 Ron)(am folosit-o aici si aici) si Essence Snow Jam(6.5 Ron). De asemenea am primit un anti-perspirant de la Nivea.
You know what I discovered...that this nail polish has a scent when dried, like a lemon and I always have to smell my nails.

Stiti ce am descoperit...aceasta oja este parfumata cand se usuca, precum o lamaie si intotdeauna trebuie sa imi miros unghiile.
I have been using this sun product for a very long time and I love it, so I was happy when I found it on the website cause I got a hard time finding in the stores.

Folosesc lotiunea asta solara de multa vreme si imi place, asa ca am fost foarte fericita cand am gasit-o pe site deoarece o gasesc cu greu in magazine.
Daca va plac produsele de azi sau doriti altele nu uitati la reduceri sunt multe produse si la preturi bune.
 Have you bought anything lately?

Ati cumparat ceva recent sau de pe site-ul 1001cosmetice.ro? Acuma au aparut si colectiile Holiday, Impression si Jolly Jewels de la Golden Rose pe site.

All the best,
Anca


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu