marți, 10 septembrie 2013

Autumn and Winter Nail Art Challenge: 1. Last Days of Summer


I thought when the untried polish challenge will be over I will have some time to spear, but no...dear Carla and Ana Maria thought for an autumn-winter challenge and because they had in mind too much themes and not enough time, so they will post two times per week, Tuesday and Friday. I like the themes really much, because I also dreamed of an autumn and winter challenge, so this is perfect...the problem is with the time...I will try to post all  the themes, but I am not sure if I am going to make it.

Am crezut ca atunci cand provocarea ojelor neincercate o sa fie gata  o sa am mai mult timp liber, dar nu...draga  Carla si Ana Maria s-au gandit pentru o provocare toamna-iarna si pentru ca aveau asa multe teme in minte si nu este timp destul, o sa posteze de doua ori pe saptamana, marti si vineri. Imi plac temele foarte mult, deoarece si eu visam la o colaborare de toamna si una de iarna, asa ca e perfect....problema e timpul...am sa incerc sa postez toate temele, dar nu sunt sigura ca am sa reusesc.


The theme is Last days of summer, so I have decided to use some nail polishes that I bought in my last days and haven't worn as much as I wanted. It is a neon yellow from Moyra, blue nail polish from Rimmel and a glitter blue from Jolly Jewels.

Tema este ultimele zile de vara, asa ca am decis sa folosesc niste oje care le-am cumparat in ultimele zile si care nu le-am purtat asa de mult pe cat as vrea. Este vorba despre un galben neon de la Moyra, un albastru de la Rimmel si un sclipici albastru de la Jolly Jewels.
 And then I added some other colors that I wore this summer using a dotting tool, at first I wanted to go with the dots all the way, but I stopped adding because I like it with a few.

Apoi am adaugat alte culori care am purtat vara asta cu ajutorul unui punctator, la inceput am brut sa fac puncte pana la sfarsitul unghiei, dar m-am oprit deoarece imi place asa cu putine.
I do not know why the colors on the yellow nail polish is different from the first picture, maybe it got darker outsite. The colors is that in the other two pictures.

Nu stiu de ce culoarea ojei galbene difera de la prima poza, poate ca s-a intunecat afara. Culoarea este cea din ultimele doua poze.

Nail polishes used/Oje folosite:
  • Moyra 66
  • Moyra 65
  • Golden Rose Jolly Jewels 111
  • Rimmel 60 sec Too cool to tango
  • Rimmel 60 sec Sun downer
  • Essence Snow Jam 02 Liliac is  my style

Here are the themes/Acestea sunt temele:

What do you think about this challenge and the themes?  What did you wear in the last days of summer?
Ce parere aveti despre aceasta provocare si despre teme? Ce ati purtat voi in ultimele zile de vara?
*Nu uitati de concursul de pe facebook unde puteti castiga un plic si cel de aici. 


All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu