vineri, 27 septembrie 2013

Autumn and Winter Nail Art Challenge: 6. Black & White





It is Friday already, I can believe summer is over and Monday I start school...how the time flied. Today I have a busy day, but I haven't forget about you so I have programed the manicures. This autumn and winter challenge is getting more interesting as the themes pas, for now we have black and white.

Este vineri deja, nu pot sa cred ca vara a trecut si ca luni incep scoala...cum a zburat timpul.  Astazi am o zi plina, dar nu am uitat de voi asa ca am programat manichiurile. Colaborarea aceasta devine din ce in ce mai interesanta de la o tema la alta, pentru astazi avem alb si negru.
 Ok...so I cheated a little bit, it is not white & black, but more a nude and black. I went for a french with striping tape and  one stroke flowers on the ring finger.

Bine....am trisat putin, nu este alb si negru, ci mai degraba nude si negru. Am mers pe un french cu benzi de nail art(le gasiti aici) si flori one stroke pe inelar.
 
 
 
 
 School just started so I though a sneakers design would be perfect.

Scoala abia a inceput asa ca m-am gandit ca un model cu tenisi ar fi perfect.
 
 
 Here are the themes/Acestea sunt temele: 


5. Autumn Dots

What model do you like more?

Ce model va place mai mult?

All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu