marți, 24 septembrie 2013

Goodies from DepozituldeFrumusete.ro



Today I am going to show you some goodies that I received from Depozitul de Frumusete.  First of all I want to thank them for all the wonderful items they have send me. Initially I only told them that I want a couple of things, one or two...so you must imagine my surprise when I received the package and I saw it was so heavy and when I got home and opened, I was like a kid on Christmas day.  My first thought it was that they aren't all for me, so until I opened them and use I send them an email asking...when I read that they all for me, I was so happy, I have toys for my nails.

Astazi am sa va arat niste bunatati care le-am primit de la Depozitul de Frumusete. In primul rand vreau sa le multumesc pentru toate lucrurile frumoase care mi le-au trimis. Initial le-am spus ca vreau doar cateva lucruri, una sau doua...va puteti imagina surpriza mea cand am primit acest pachet si am vazut cat e de greu, iar cand am ajuns acasa si l-am deschis, m-am simtit ca un copil de Craciun. Primul meu gand a fost ca nu erau toate pentru mine, asa ca inainte sa le deschis si sa le folosesc le-am trimis un mesaj intrebandu-i....cand am citit ca sunt toate pentru mine, eram asa fericita, aveam jucarii pentru unghiile mele.



Some nail stickers that I am sure I am going to use when I am not in the mood to do a design, because they are so cute.

Niste stickere de unghii care sigur am sa le folosesc cand nu am dispozitia necesara sa fac modele, deoarece sunt asa dragute.



I wanted for such a long time striping tape and now I finally have a lot, 10 beautiful colors. Since I got them, I thought of combination I can use them for the challenges. So far I used them for the striped manicure and for the autumn leaves nails.

Am vrut de multa vreme benzi de nail art si in final am, 10 culori frumoase. De cand le-am primit ma gandesc numai la combinatii in care pot sa le folosesc la colaborari. Pana acum le-am folosit la manichiura indungi si la unghiile cu frunze de toamna.



I never have too much rhinestones for my nails, so these are very welcomed. Used them here, here and here, but be sure that I am going to use them in the future.

Niciodata nu am prea multe pietricele pentru unghii, asa ca aceastea sunt binevenite. Le-am folosit aici, aici si aici, dar sunt sigura ca am sa le folosesc si in viitor.



I really needed some wooden sticks for the cuticles, not so much for them, but to apply easily the bling bling on my nails.

Chiar aveam nevoie de niste betisoare pentru cuticule, nu asa mult pentru ele ci ca sa aplic mai usor pietricelele pe unghie.

A stamping kit, I am very curious about it, haven't tested it yet.

Un kit de stampilat, sunt foarte curioasa, inca nu l-am testat.

I hope I haven't bored you with my post, but I am really excited about them.

Sper ca nu v-am plictisit cu postul meu, dar chiar sunt bucuroasa de ele. Daca vreti sa ramaneti la curent cu ofertele lor, dati like paginii de facebook.
 All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu