sâmbătă, 14 septembrie 2013

T.P.A. Group Challenge: 3. Inspired by your zodiac sign

Today we have another post the the challenge, inspired by your zodiac, I am aquarius but I am not going to talk you about it, because I do not think that this defines you as a person.

Astazi avem un alt post din provocare, inspirat de zodiacul tau, eu sunt varsator dar nu am sa vorbesc despre asta, pentru ca nu cred ca asta de defineste ca persoana.
The inspiration/Inspiratia( from Pinterest)
 

 The themes that follow/ Temele care urmeaza :
 
 1.Inspired by pop art
 2. Inspired by a flower

I hope you like my manicure, I like it because it is blue and I think it turned out quit well. To show you that I do not always get it right, here is my first attempt for this theme:

Sper sa va placa manichiura, mie imi place pentru ca este albastra si cred ca a iesit destul de bine. Pentru ca sa va arat ca nu intotdeauna imi iese bine, iata prima mea incercare pentru tema asta:

*Nu uitati de concursul de pe facebook unde puteti castiga un plic ,cel unde puteti castiga un set bratara si cercei de aici  si un colier super de aici.


All the best, 
Anca 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu