marți, 15 octombrie 2013

Concurs Kkcenterhk.com

Iata ca a venit vremea unui nou concurs, unul care asteptam cu multa nerabdare sa ii dau drumul. Cei de la kkcenterhk.com au venit cu o idee stralucita si cu o invitatie pe care nu putea sa o refuz, sa imi aleg eu ce produse doresc de pe site-ul lor pentru a fi premiu la concurs.
Am pus mintea la bataie si m-am gandit ca sa va aleg, ca sa va placa si sa va inscrieti...pai bineinteles lucruri pentru unghii, avand in vedere ca blogul meu asa a inceput si e inca mare parte din el. Dar nu am uitat nici de partea de machiaj, asa ca am ales gene false si o trusa de machiaj, care are si farduri pentru sprancene.






Premiul consta in :

Concursul este valabil doar in Romania si nu accept inscrieri de pe conturi masculine. Primele doua reguli sunt obligatorii(Like Kkcenterhk pe facebook si O fata simpla), celelalte sunt optionale, pentru mai multe sanse(DACA NU AVETI CONT NU COMPLETATI, PUR SI SIMPLU LASATI IN PACE OPTIUNEA RESPECTIVA).

a Rafflecopter giveaway All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu