joi, 17 octombrie 2013

Have fun with online shopping

Online shopping is such a great idea and it is really fun, when the weather is bad, you are sitting in the bed and have noting in particular to do...you can search the web for clothes and accesories. You can easily pay with your credit card and you also can choose for fast shipping, right at your door. 
Shop, chose and receive at your home or you can find websites like Foymall.com were the shipping if free.

Cumparaturile online sunt o idee asa buna si e chiar distractiv, cand vremea e urata, stai in pat si nu ai nimic in special de facut...poti sa cauti pe net haine si accesorii. Poti cu usurinta sa platesti cu cartea de credit si de asemenea poti alege curierat rapid, chiar la usa ta.
Cumpara, alege si primesti la tine acasa sau poti gasi site-uri precum Foymall.com care au transport gratuit.

In the autumn wishlist, many of you said that they like jackets for this period, so I searched with some and I hope you like my choices. I really like the leather ones, I think they could improve any outfit, you only need the attitude to wear them.

In wishlist-ul de toamna, multe ati spus ca va plac jachetele pentru aceasta perioada, asa ca am cautat cateva si sper sa va placa ce am ales. Imi plac mult cele de piele, cred ca pot imbunatati orice tinuta, ai nevoie doar de atitudinea sa le porti.

  I could really use some furry vest to keep my warn during school. I usually get cold at the back and with this items I could use my blouses and just add them on top. I can not decide what I like more the black or the white and the brown on is perfect for a trip at caban.

Chiar as avea nevoie de niste veste blanoase care sa imi tina de cald in timpul orelor. De obicei mi se face frig la spate si cu aceste haine as putea folosi bluzele mele si doar sa le adaug peste. Nu pot decide care imi place mai mult cea neagra sau cea alba, iar cea maronie e perfecte pentru o excursie la cabana.

  No outfit isn't completed without a pair of good shoes. I have a problem with this, because I wear a big size and often do not find what I like. If I could I would chose something like these, confortable and beautiful.

Nici o tinuta nu e completa fara o pereche de papuci buni. Am o problema cu ei, pentru ca port o marime mare si de multe ori nu gasesc ce imi place. Daca as putea alege as merge pe ceva de genul, confortabili si frumosi.

 



What do you like?Have you started shopping for the new season? Do you prefer online shopping?

Voua ce va place? Ati inceput cumparaturile pentru noul sezon? Preferati cumparaturile online?


*You have a 15% discount coupon when you sing up.
*La inscriere pe site primit un cupon de 15% reducere

 All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu