joi, 3 octombrie 2013

Magazines I bought lately


Recently I was tempted of some magazines so I bought some and I am going to show you.I saw on the TV a commercial about this magazines, that contains recipes of sweets and you also have a gift with each number. You can see that for the first number at the price of almost 2$ I received five cupcake figures made out of silicone.  I do not cook that much, but I always liked cookies and cakes and doing them, so I thought this magazines with gift for your kitchen could be good for me. 

Recent am fost tentata de niste reviste asa ca am cumparat cateva si am sa vi le arat si voua.Am vazut reclama la televizor pentru revista asta, care contine retete de prajituri si ,de asemenea, ai un cadou cu fiecare numar.  Puteti vedea ca pentru primul numar la pretul de 5 Ron am primit 5 forme de silicon pentru cupcakes. Eu nu prea gatesc, dar intotdeauna mi-au placut dulciurile si sa le fac, asa ca m-am gandit ca aceasta revista alaturi de cadouri e potrivita pentru mine.
 I was lazy to write this post, so meanly number two appeared.

Am fost cam lenesa cu scrierea postului, asa ca intre timp a aparut numarul doi.

I really wanted a magazine that had a rimmel from Yves Rocher as a gift, but I couldn't find it anywhere. So I bought a magazine with a nail polish from Astor, my first one and a small soap from Dove. I used this nail polish here.

Vroiam mult revista Femeia cu rimelul de la YVes Rocher cadou, dar nu am gasit-o nicaieri. Asa ca am cumparat Avantaje cu o oja de la Astor, prima de la aceasta firma si un mic sapun Dove. Am folosit oja asta aici.
 
In another day I bought a magazine with a nail polish from Avon, I was curious about them, because years back they weren't good, but I heard they are better now. I do not regret buying them and maybe  I am going to buy nail polishes from them. I used here and it became my favorite red nail polish.

In alta zi am cumparat Ce se intampla doctore cu o oja de la Avon, eram curioasa cum sunt, deoarece acum cativa ani nu erau prea bune, dar am auzit ca acum ar fi mai bune. Nu regret ca am cumparat si poate o sa cumpar mai multe oje de la ei pe viitor. Am folosit-o aici si a devenit nuanta de rosu preferata.
 And some other magazines.

Si alte reviste.

What magazines have you bought lately?

Ce reviste ati cumparat in ultima vreme?

All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu