miercuri, 13 noiembrie 2013

Bring the heat back

The days are getting shorter and shorter, the weather get's colder and colder...this is how every day seems to be these days, so when I finish with school it is already dark outside. Even so I went for a walk today with my boyfriend, just to relax and clear my head and I also took some photos. 

Zilele devin din ce in ce mai scurte, vremea devine din ce in ce mai friguroasa...cam asa e fiecare zi in ultima perioada, asa ca dupa ore este deja intuneric afara. Chiar si asa am fost la o plimbare cu prietenul meu, sa ma relaxez si sa ne limpezim mintile si am facut si niste poze.
 Dress: Random store
Cardigan: Gift
Necklace:Persunmall
Ring: Random store
Earrings: Random store
 The outfit is full of color, because I am sick of all those dark colors that people usually wear during this season. I chose a dress with black and yellow and on top a cardigan that I have from my boyfriend and that I like very much, because it keeps me warm. 

Tinuta e plina de culoare, deoarece m-am saturat de culorile inchise pe care lumea le poarta in acest sezon. Am ales o rochita cu negru si galben si deasupra un cardigan pe care il am de la prietenul meu si care imi place mult, deoarece tine de cald si e pufos.
 
 
 
 
 Now let's take a closer look to the jewelry I have chosen for today's outfit. I like the earrings, yellow, small and shaped as a star...I have a collection of small earrings. The necklace is from Persunmall and I chose it due to the blue color in combination with gold. I like that it is not that short, I was worrying about this, but as I got I saw that I had no problem. You can see on the website that there are different colors for the front part.

Acuma sa tragem o privire mai atenta la bijuteriile pe care le-am ales pentru tinuta de azi. Imi plac cerceii, galbeni, mici si sub forma de stea...am o colectie de cercei micute. Colierul este de la Persunmall si l-am ales datorita combinatiei de culori albastru cu auriu. Imi place ca nu e prea scurt, imi faceam griji in privinta acestui lucru, dar cum l-am primit am vazut ca nu e nici o problema. Puteti vedea ca pe site sunt diferite culori pentru partea din fata.
What do you think about my outfit and about the jewelry?

Ce parere aveti despre outfit-ul meu si despre bijuterii?

All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu