joi, 5 decembrie 2013

Flowers and flakies manicure

I know it is cold outsite, but I just wanted to remember the colored, flower manicures that I used to do during the summer. I just won a yellow nail polish from farmasi and I decided to use it along with the flakies nail polish from the jolly jewels collection, which has been in my collection for a while and I haven't used it.

Stiu ca e frig afara, dar am vrut sa imi aduc aminte de manichiurile colorate si inflorate pe care le realizam in timpul verii. Tocmai am castigat o oja galbena de la farmasi si am decis sa o folosesc impreuna cu cea flakies din colectia jolly jewels de la golden rose, care e de ceva vreme in colectia mea si nu am folosit-o.
Nail polishes used/Oje folosite:
I know everyone does Christmas inspired manicures, but once in a while I like to get out of the ordinary.

Stiu ca toata lumea face manichiuri inspirate de Craciun, dar din cand in cand imi place sa ies din obisnuit.

All the best,
Anca


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu