joi, 19 decembrie 2013

Red & White Christmas

Lately I didn't had a lot of time to do my nails and I went almost a week with the same manicure so the post with desing are rare...For today I have a simple, but cute manicure for Christmas.

In ultima vreme nu am avut timp sa imi fac unghiile si am mers chiar o saptamana cu aceeasi manichiura asa ca postarile cu modele sunt mai rare....Pentru astazi am o manichiura simpla, dar draguta pentru Craciun.
It is so easy and the effect is so cute. Just apply a red base, I used a nail polish from Farmasi in two layers. After it dries I applied topcoat on the tips of the nails, just like a french and used white velvet on that portion. You know that if you use velvet, the manicure doesn't last a long time, but I like the effect for a day, two.

Este asa usor si efectul este unul dragut. Aplicati o baza rosie, am folosit o oja de la Farmasi in doua straturi. Dupa uscare am aplicat topcoat pe varful unghiilor, ca la un french si am folosit catifea alba pe acea portiune. Stiti ca daca folositi catifea manichiura nu rezista mult, dar imi place efectul pentru o zi, doua.
Would you like to try this manicure? I admit that I saw this design on the internet and I like it very much, so the ideea isn't mine.

V-ar placea sa incercati aceasta manichiura? Recunosc ca am vazut acest model pe internet si mi-a placut mult, asa ca ideea nu este a mea.

All the best,
Anca


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu