joi, 12 decembrie 2013

Snowflakes nails

 My first really winter manicure and I love it. I always liked blue nails and for this period of the year I really like snowflakes on my nails. This time a year ago I had a similar manicure, well not that nice, but for the moment I really liked it. I had the photos of the manicure for some time, meanwhile I have shorten my nails, but lately I was so tired, barely got the courage to write.

Prima mea manichiura chiar de iarna si imi place la nebunie. Intotdeauna mi-a placut albastru si pentru aceasta perioada a anului imi plac fulgisori pe unghii. Anul trecut pe aceasta vreme aveam o manichiura similara, bine nu la fel de frumoasa, dar atunci mi-a placut mult. Manichiura o aveam pozata de ceva vreme, intre timp mi-am scurtat unghiutele, insa in ultima vreme am fost asa obosita, cu greu mi-am facut curaj sa va scriu.
For the base I used Rimmel 60 sec 842 To cool to tango, a beautiful shade of light blue. I applyed two layers and I had a little problema, because it has become kind of thick.

Pentru baza am folosit Rimmel 60 sec 842 Too cool to tango, o nuanta frumoasa de albastru deschis. Am aplicat doua straturi, dar cam avut probleme, deoarece s-a cam ingrosat.
I have stamped the snowflakes with Flormar 433. 

Fulgisorii i-am stampilat cu oja Flormar 433. Am folosit kitul de stampilat Kand de la DepozituldeFrumusete, aveau o placuta cu modelul respectiv si am folosit stampila de la ei. Pentru razuit am observat ca merge mult mai bine un card vechi de la o cartela de orange.
For the finish I went for golden glitter from essence snow white.

Pentru finish am mers cu glitter auriu de la essence snow white.
I hope you like my winter manicure.

Sper sa va placa manichiura mea de iarna.

All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu