vineri, 28 februarie 2014

All about shoes

Every women loves shoes, we see it in movies, we see it at our friends...well untill recently I wasn't like that, I didn't understood the need to have more shoes, different colors, different types. I always had a pair from every category, one sport, one winter, you get the ideea and usually black so it looks good with everything. Why was I like that? Well it was hard for me to find shoes that fit me, I always found the pair that I liked, fashionable, only with small numbers...Now I found lovelyshoes, an online store with beautiful shoes,with also big sizes, colored, higheels and also at good prices.

Fiecare femeie iubeste papucii, vedem in filme, vedem asta la prietenele noastre...pai pana recent eu nu eram asa, nu intelegeam de ce ai nevoie sa ai multe perechi de papuci, diferite culori, diferite tipuri. Intotdeauna aveam o pereche pentru fiecare categorie, sport, de irna, intelegeti idea si de obicei negri ca sa mearga la orice. De ce eram asa? Pai era greu sa gasesc papuci pe marimea mea, cand gaseam modele frumoase, la moda nu le gaseam cu numere mari...Acum am gasit lovelyshoes, un magazin online cu papuci frumosi,atat marimi normale cat si mai mari, colorati, cu toc si au si preturi bune.
When I saw these shoes I was like wow, I really like the pieces that look like art work and I think with a simple outfit they would be great.

Cand am vazut acesti papuci am fost uimita, imi plac piesele care arata ca opere de arta si cred ca impreuna cu o tinuta simpla ar arata foarte bine.
 They have a category with paint shoes that are really cute, I am sure you can find a pair with a design for your tatse. Their prices vary between 10 and 17$.

Au o categorie cu papuci vopsiti care sunt foarte draguti, sunt sigura ca sunt modele pe placul oricui. Pretul lor variaza intre 10 si 17$

 Soon it is going to be warm outside, so welcome back flat shoes. I love these kind of shoes cause they go with everything, jeans, dresses, skirts, so versatile and a great accesorie for every outfit. I have gathered a couple a flats that I like.

In curand o sa fie cald afara, asa ca bine ati venit inapoi balerini. Imi place aceasta categorie de papuci pentru ca se potrivesc cu orice, rochii, fuste, blugi, asa versatili si sunt un accesoriu perfect la orice tinuta. V-am prezentat mai sus cateva perechi de balerini care mie imi plac.
 
Also every girl need to have high heels ,I  have choosen a few more elegant pairs and also some that are perfect for spring, for a colorful outfit.

De asemenea fiecare fata trebuie sa aiba pantofi cu toc, am ales cateva perechi mai elegante si cateva care sunt perfecte pentru primavara, cu o tinuta colorata.
Now I would like to get some nude shoes. What pair do you like more 1,2,3 or 4?

Acum as vrea niste pantofi nude. Care pereche va place mai mult 1,2,3 sau 4?

All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu