luni, 10 martie 2014

Nail Polish Corrector Pencil Essence



The secret for a great manicure, beside a beautiful design,  well taken care hands is a neat aspect of the nails. How often have you see great design,but with nail polish on the nails and the all aspect has been ruined. I admit that my first posted manicures weren't to neat, at that moment I didn't understand how much a clean aspect counts, now when I look at them I get horrified...but I am glad I have evolved and so can you.

Secretul unei manichiuri reusite, in afara de un model frumos, maini frumoase este aspectul ingrijit al unghiilor. Cat de des vedeti modele incredibile, dar cu oja pe degete si intregul aspect este stricat. Recunosc ca primele manichiuri postate nu erau ingrijite, la moment nu intelegeam cand de mult conteaza aspectul, acum cand ma uit la ele ma ingrozesc...dar sunt fericita ca am evoluat si voi puteti.
I know there are techniques to paint your nails that help you keep it clean, but I still manage to get polish on my nails especially on my right hand. One method to clean, that I used in the past is a brush and a boal with nail polish remover. The brush I used was from a cheap plastic set of make-up brushes or a brush for lipstick, in time they usually get destroyed and I replace them. It is a cheap method.

Stiu ca sunt tehnici sa aplicati oja fara sa murdariti si pe alaturi, dar eu tot reusesc sa ma murdaresc mai ales la mana dreapta. O metoda sa curatati, care am folosit-o in trecut este cu o pensula si un bol de dizolvant. Pensula pe care o foloseam era de la un set ieftin de plastic pentru machiaj sau o pensula pentru ruj, in timp acestea se distrug si le inlocuiti. Este o metoda ieftina.
Then I received from my sister the corector from essence. At first I was like why did I need it, I have my brush and nail polish remover, why should I pay money for something like that. But then I started to like it, because you can use it easily, without been carefull to not pour nail polish all over you or your table. I usually use it when my nail polish is dried, because it cleans quicker then and if you want to keep the head white you can then wipe it with a tissue..of course I didn't do that, you have 3 reserves and I used all of them. I have tried other nail polish corrector pencil that are cheaper on the market, but with no results, I hurt my fingers trying to clean them up. Well with the one from essence I have no problems, it cleans, you do not have to insist to much and also has some oil in it so it doesn't dry up your skin.
The product is acetone free and has jojoba oil & cherry fragrance. It has a mixed smell of remover and something sweet.

  Apoi am primit de la sora mea un corector de la essence. La inceput ma gandeam ca ce am nevoie, am pensula si dizolvantul, de ce sa platesc bani pentru asa ceva. Dar dupa a inceput sa imi placa, pentru ca poate fi folosit usor, fara sa fiu atenta sa nu torn dizolvant pe mine sau pe masa. De obicei il folosesc cand oja s-a uscat, deoarece se curata mai repede atunci si daca doriti sa mentineti capul curat puteti sa il stergeti de un servetele...bineinteles ca eu nu am facut asa ceva, sunt 3 capuri de schimb si eu le-am folosit pe toate. Am incercat si alte tipuri de corectoare de pe piata la preturi mai mici, dar fara rezultat, ma loveam incercand sa curat. Cu acesta de la essence nu am nici o problema, curata, nu trebuie sa insistati prea mult si are uleiuri in el, astfel incat nu va usuca pielea.
Produsul este fara acetona si are ulei de jojoba si parfum de cires. Are un miros amestecat de dizolvant si ceva dulce.
Pentru persoanele care nu au stand essence in oras, puteti sa il gasiti aici la pretul de 14.5 Ron.
As you can see I used all of the 4 heads and I really like it and I intend of buying it again in the future. Do you use nail polish corrector pencil? What do you think about this one?

Dupa cum puteti observa am folosit toate cele 4 capete si imi place si am intentia sa il cumpar din nou pe viitor. Voi folositi produse de genul? Ce parere aveti despre acesta?

All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu