sâmbătă, 8 martie 2014

Simple, yet not ordinary

The weather was bad lately, only rain and no sun, so no photos. I said one day, two days but come on I am not going to let the weather stop me from presenting you my newest outfit post. If you are watching me on facebook you know that I received my first ebay buy, a beautiful necklace and I said that you are going to see it in an outfit post, so I hope you like my combination. When finally the rain stoped the sun was gone so the photos are during the evening.

Vremea este rea in ultima vreme, numai ploaie si fara soare, asa ca fara poze. Am spus o zi, doua dar nu am sa las vremea sa ma opreasca din a poza tinute. Daca ma urmariti pe facebook stiti ca am primit prima mea comanda de pe ebay, un colier superb si am spus ca o sa il vedeti intr-o tinuta pe blog, asa ca sper sa va placa combinatia mea. Cand intr-un final s-a oprit ploaia, soarele a apus asa ca pozele sunt facute in timpul serii.
  For Valentine's I got some skirts from my boyfriend and I love them, I really need a piece of classic cloth that I could combine in various outfits. Because the necklace is big I decided the outfit to be simple in rest, a black blouse that is so fluffy in the front part, my blue skirts and the rest you can see yourself.

De ziua indragostitilor am primit de la prietenul meu niste fuste care imi plac la nebunie, chiar aveam nevoie de niste piese clasice care sa le pot combina in diferite tinute. Deoarece colierul este mare am decis ca tinuta sa fie una simpla, o bluza neagra care e foarte pufoasa in partea din fata, fusta mea albastra si restul puteti observa si voi.
 
Click HERE to find out where I got the product./Click HERE pentru a vedea de unde este produsul.


Blouse/Bluza: HERE
Skirt/Fusta: Pinkclove
Tights/Colanti: C&A
Bag/Poseta: HERE
Shoes/Papuci: Deichmann
Earrings/Cercei: Random Store
Necklace/Colier: Ebay
Ring/Inel: HERE
 
In the end let's cheer up with some colored dresses perfect for spring.

Haideti sa ne inveselim cu niste rochii colorate perfecte pentru primavara.
1 , 2 , 3 , 4
What do you think?

Ce parere aveti?

All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu