vineri, 21 martie 2014

Spikes and leather

Oh finally I can chill for a day, just finished and presented a project at school, ofcourse I have test and others, but for one day I can relax. I have this photos for a week, but didn't had the chance to make the post and considering that the weather is so nice, other photos are on their way so we must make room for them.

Ohh in final pot sa ma relaxez pentru o zi, tocmai am terminat si prezentat un proiect la scoalat, bineinteles am teste si altele, dar pentru o zi pot sa stau fara griji. Am aceste poze de o saptamana, dar nu am avut timpul sa fac postul si avand in vedere ca vremea este frumoasa, alte poze sunt pe drum si trebuie sa fac loc.
I admit that I really like the rock accesories, so when I see a necklace with spikes I must have it...of course my boyfriend doesn't like them very much so I order other stuff from time to time, but sometimes I need to have it my way. On the website I also added another spiked necklace, maybe on the next order. Also my new  addiction are leather jacket, in a previous post you saw the black one, well that I bought after this one because I thought that a black one with go well with more combinations than this one. But this I like more and it was my birthday gift from me to me.

Recunosc ca imi plac cam mult accesorile rock, asa ca atunci cand vad un colier cu tinte trebuie sa il am....bineinteles ca prietenului meu nu ii plac asa de mult asa ca din cand in cand comand altceva, insa uneori imi fac pe plac. Pe site de asemenea am adaugat un alt colier cu tinte in wishlist, poate l urmatoarea comanda. De altfel ultima mea adictie sunt jecile de piele, intr-un post anterior ati vazut pe cea neagra, pai aceea am cumparat-o dupa aceasta deoarece m-am gandit ca una neagra s-ar potrivi cu mai multe tinute decat aceasta. Dar aceasta imi place mai mult si a fost cadou de ziua mea de la mine pentru mine.
Leather jachet/Jeaca de piele: Takko
T-shirt/Tricou: C&A
Jeans/Blugi: C&A
Necklace/Colier: HERE
Earrings/Cercei: Random Store
Ring/Inel: HERE
Sunglasses/Ochelari de soare: Meli Melo
Purse/Geanta: Random Store
Shoes/Pantofi: Deichmann
 
 
What do you think about this kind of necklaces? Beside that is annoying because your hair gets stuck in it.

Ce parere aveti despre acest tip de coliere? In afara ca sunt enervante pentru ca parul se prinde in ele.

All the best,
Anca
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu