vineri, 11 iulie 2014

Blue and stripes

This summer is really strange, last year this time we already wore skirts, sandals with no problems for a while...but now, it is like a day is worm, another is cold and raining...in the morning is cold and raining and the afternoon is is really worm...you do not know how to dress or what to except the days that come.

Aceasta vara este tare ciudata, anul trecut deja purtam de ceva timp fuste, sandale fara nici o problema...dar acum, o zi e cald, una frig si ploua....dimineata e frig si ploua si dupa amiaza e cald...nici nu mai stii cum sa te imbraci sau ce sa te astepti de la zilele care vin.
The dress is from the cloths section of Carrefour. I like to go and se what they have, because when they are sales you have the chance to find nice clothes at good prices and also their sizes are usually larger. The dress believe it or not was 7$ and they also had it on other colors. They have had good sales, I also bought a white skirt. I really wanted to wear it going out, but it was cold and the material is thin, so I wore tights, although I thought I wouldn't during the summer.
I know it is a trend with this multiple bracelet, but this my first, I wasn't attracted by them, but when I saw this with the navy accent I had to buy it. Of course I shouldn't forget about the anchor ring, slowly I am getting all of the navy accessories I wanted.

Rochia este de la sectia de haine de la Carrefour, imi place sa merg si sa vad ce au, deoarece cand sunt reduceri ai sansa sa gasesti haine frumoase la preturi bune si marimile lor de obicei sunt mai mari. Rochia daca va vine sa credeti a fost 20 Ron si de asemenea era si pe alte culori. Au reduceri bune, mi-am luat si o fusta alba. Vroiam tare mult sa o port in oras, dar era frig si materialul este subtire, asa ca am purtat colanti, desi am crezut ca nu o sa ii mai port vara.
Stiu ca este un tren cu aceste bratari multiple, dar aceasta este prima a mea, nu eram atrase de ele, dar cand am vazut-o pe aceasta stil marinaresc a trebuit sa o am. De asemenea sa nu uitam de inelul sub forma de ancora, incet strang toate accesoriile cu aceasta tematica pe care le vreau.
Click the word HERE to find where I got the products/Click pe cuvantul HERE pentru a vedea de unde am luat produsele.

 Necklace/Colier: HERE
Dress/Rochie: Carrefour
Belt/Curea: C&A
Tights/Colanti: C&A
Bracelet/Bratara: HERE
Ring/Inel: HERE
Purse/Poseta: Random Store
Shoes/Pantofi: Deichmann
What do you think about the outfit?

Ce parere aveti despre tinuta? Cum e vremea la voi, tot urata?

All the best,
Anca

Un comentariu: