vineri, 12 septembrie 2014

Last rays of sun

This year I didn't have the chance to go to the sea side, but that doesn't mean I can not enjoy the sun while walking near the lake Ciric in Iasi.

Anul acesta nu am avut sansa sa merg la mare, dar asta nu inseamna ca nu ma pot bucura de razele de soare intr-o plimbare pe la lacul Ciric din Iasi.
I ordered this striped bowknot straw hat at the beginning of the summer and waited for the perfect opportunity to wear it, but since the summer is gone I thought that it was now or next year. The blouse was a little more poofy than I saw on the website, my boyfriend actually laughed about it, but I really liked the pattern and the color combination, so I decided to give it a try with a cord in the waist. In combination with a pencil skirt I think it looks cute. Because the skirt gave it a more elegant look, I choose a pair of sandals to make it more casual. To bring a little color to the outfit I choose a yellow necklace and the blue hat.

Am comandat aceasta palarie la inceputul verii si tot am asteptat ocazia potrivita pentru a o purta, dar avand in vedere ca vara a trecut m-am gandit ca ori o port acuma ori la anul. Bluza a fost putin cam voluminoasa decat am vazut pe site, prietenul meu chiar a ras de cum arata, dar imi placea prea mult modelul si combinatia de culori, astfel ca am decis sa o incerc cu un cordon in talie. In combinatie cu o fusta creion cred ca arata destul de bine. Deoarece fusta adauga o noua putin eleganta, am decis sa aduc tunita intr-o noua mai lejera cu o pereche de sandale. Am adaugat putina culoarea cu ajutorul colierului galben si a palariei albastre. 
Blouse/Bluza: Romwe
Skirt/Fusta: Pink Clove
Necklace/Colier:HERE
Earrings/Cercei: Random Store
Sandals/Sandale: Deichmann
Hat/Palarie: HERE
Today we talked about hats, recently I want more and more, I think they really complete and outfit. After I tested a few I realized that there are some designs that look nice. In the end I wanted to show you a few hats that are perfect for autumn.

Astazi am discutat despre palarii, recent vreau mai multe deorece am pararea ca acestea completeaza o tinuta. Dupa ce am incercat cateva am realizat ca imi stau chiar bine. Astfel la finalul postarii am vrut sa va arat cateva modele de palarii care sunt bune pentru toamna.

1,2,3,4

What do you think about hats? What is your favorite from my wishlist?

Ce parere aveti despre palarii? Care este preferata voastra din cele prezentate de mine?
 
All the best,
Anca

4 comentarii:

  1. Palariile sunt la moda anul acesta si mie imi place mult modelul pe care o porti, este foarte draguta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cat imi place bluza!E atat de draguta <3.Imi place outfitul tau,iar colierul...oh <3.Nu prea sunt adepta palariilor,dar in aceasta tinuta imi place, da o nota de romantism :).
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte frumoasa palaria <3 Chiar ma uitasem zilele trecute pe niste site-uri si vazusem palarii de genul,ma gandesc sa achizitionez si eu una pentru vara care vine ^_^

    RăspundețiȘtergere