miercuri, 3 septembrie 2014

The perfect yellow nail polish

I know it is autumn and usually people wear darker shades on their nails, but for me the color of my nails doesn't depend on the season, so if I want to wear neon green during the winter I wear it. For today I have a beautiful yellow and a stamping manicure.

Stiu ca este toamna si de obicei persoanele poarta culori mai inchise pe unghii, insa eu nu sunt genul de persoana care depinde culoarea unghiilor de anotimp, daca vreau sa port verde neon iarna, eu port. Pentru astazi am un galben super si o manichiura cu ajutorul stampilelor.


 A couple of months ago when rouge-boutique launched their online shop in Romania I received a nail care set, that I will review this week and a coupon to buy products from their website. I decided to order a neon polish and a nail polish thinner. I was curious about the yellow nail polish, because so far I haven't find a yellow polish that doesn't need a white base to be opaque. Today I am glad that I have decided to order it, because after two layers with translucide base I am very satisfied of the result. You should be careful when you apply it, because it has a thicker consistency and if you apply a thick coat sometimes you get bubbles. After the first time I learned to apply thicker layers and I had no problem with that. The dry time is normal and it has a normal brush. The nail polish is Trind Caring Color Lacquer Mellow Yellow CC201.
Then I added some cute stars with
N.NAIL Heart Rainbow Kiss Star Flower Footprint Soft Stamping from KkCenterk. Remember yo use the code: OFataSimpla to get 10%off.


Acum ceva timp cand rouge-boutique au lansat magazinul online am primit spre testare un set de ingrijire a unghiilor, a carui review va aparea saptamana acesta si un coupon pentru comanda pe site-ul acestora. Am decis sa comand o oja galbena si un produs pentru subtierea ojelor. Eram curioasa de oja galbena, deoarece pana acuma nu am gasit una care sa fie opaca fara baza alba. Astazi sunt foarte multumita de alegerea mea de a o comanda, deoarece dupa doua straturi peste o baza transparenta obtii rezultatul dori. Insa trebuie sa fiti atenti la aplicare, consistenta este destul de groasa si daca aplicati straturi groase va puteti trezi cu bule. Dupa prima incercare m-am invatat sa aplic doua straturi subtiri si nu am mai avut probleme. Timpul de uscare este normal si pensula este subtire precum la majoritatea ojelor. Oja este Trind Caring Color Lacquer Mellow Yellow CC201 si o puteti gasi aici la pretul de 40 Ron, alaturi de multe alte nuante frumoase.


Apoi am stampilat cateva stelute dragute cu stampila de la KkCenterk care o puteti gasi aici. Nu uitati sa folositi codul: OFataSimpla pentru o reducere de 10%.

What is your favourite yellow nail polish?

Care este oja voastra galbena favorita?

All the best,
Anca

6 comentarii: