joi, 6 noiembrie 2014

Pink blazer and white lace

      Lately I wanted colored blazer and I searched the shops and searched, but there only were dark colors or size to smalls, so I started searching outlets/second hand stores and I was really happy when I found this light pink blazer. I just love it, it is perfect but I just have to add another button and shorten the sleeves. The material is a bit difficult, although you iron it it still looks like a bit messy.

      In ultima vreme doream un blazer colorat si am cautat prin magazine, insa gaseam doar culori inchise sau marimir prea mici, astfel ca am inceput sa ma uit prin outleturi/magazine second hand si am fost foarte fericita cand am vazut acesta roz pudrat. Imi place la nebunie, este perfect, trebuie doar sa ma adaug un nasture si  sa scurtez manecile. Materialul este un pic cam dificil, desi il calci arata tot un pic dezordonat.
 
        Under the blazer I choose a white blouse, that is simple in the front, but has a beautiful lace details on the back and on the hands. Unfortunately is a bit to transparent for my taste, but it is a nice base layer. The necklace is really cute and it is not to big or pink, also on the website you can find it on mint or coffee. I think mint would be great for the summer. 
         I know the outfit would have looked better without the tights, but since the weather is cold I am not giving them up when it comes to skirts.

       Pe sub blazer am ales o bluza alba, care este simpla in fata, dar care are detalii frumoase din dantela pe spate si pe maini. Din pacate este un pic cam transparenta pentru gustul meu, dar este foarte buna pentru strat de baza. Colierul este tare dragut si nu este prea mare sau roz, deasemenea pe site puteti gasi si pe mint sau coffee. Cred ca cel mint ar fi perfect pentru vara.
       Stiu ca tinuta ar fi arata mai bine fara colanti, dar cand vine vorba de vreme rece nu renunt la ei cand port fuste.
 Blouse/Bluza: HERE
Necklace/Colier: Oasap
Blazer/Blazer: Random store
Skirt/Fusta: C&A
Shoes/Botine: Deichmann
 
 
        I started liking the clothes with lace details, they are like sexy and cute the same time. What do you think about them?

       Au inceput sa imi placa hainele cu detalii din dantela, cred ca sunt sexy si dragute in acelasi timp. Voi ce parere aveti despre ele?

All the best,
Anca

13 comentarii:

  1. Foarte frumos sacoul si bluzita e super faina. Mie imi plac bluzele cu astfel de detalii si le port estul de des.
    Pupici! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Gabriela Catalina6 noiembrie 2014 la 17:26

    Ce frumos.
    Îmi place foarte tare! Ţi se potriveşte! Şi mie cred! :)
    Mulţumim ! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte draguta bluzita <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place machiajul ales, colierul e tare fain, fusta este preferata mea! Super culoare, super imprimeu, iti vine tare bine. xo

    RăspundețiȘtergere
  5. Ador pastelurile toamna, chiar recent am vorbit despre subiectul acesta pe blog, iar sacoul tau se incadreaza perfect in peisaj <3

    RăspundețiȘtergere
  6. Iuii cat e de frumos blazer`ul si culoarea superba!!! <3 acum cativa ani eram innebunita dupa culoarea roz :))) am gasit la H&M un sacou roz :) l`am purta cu mare drag pana am ajuns la varsta mea :))) acum nu cred ca mi`ar sta bine si l`am daruit nepotelei mele :)
    Colierul e soooooooo cute!!!
    Nici eu iarna nu renunt la colanti :D
    esti frumi :* :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu nu sunt asa innebunita dupa roz, dar unele haine sunt interesante si au nuanta draguta de roz.

    Sunt sigura ca poti gasi un sacov intr-o nuanta de roz potrivita pentru orice varsta :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc :* Si mie imi plac nuantele pastel, insa din pacate nu am asa multe :) As vrea mai multe.

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc :* Fusta cand am luat-o mi-a parut tare rau ca nu am gasit si pe albastru marimea dorita, deoarece are un model tare interesant :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc :) Desigur, de ce nu s-ar potrivi si tie :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc :* Si eu am inceput sa port des astfel de bluze.

    RăspundețiȘtergere
  12. esti o scumpa :*
    insa acum de la roz am trecut la maro, negru, albastru, gri... la culori de babutza :)))
    te pup

    RăspundețiȘtergere