joi, 9 aprilie 2015

Carnival Nails Using Moyou Nails 109

     From the plates that I got from Moyou Nails, I couldn't wait to use 109, because it has the perfect designs to make a carnival manicure. Some time ago I made a carnival manicure and I couldn't made the perfect mask designs that I wanted so when I saw this plate on the website I wanted it right away.

    Din placutele pe care le-am primit de la Moyou Nails, abia asteptam sa folosesc placuta 109, deoarece are modelele perfecte pentru o manichiura inspirata de carnaval. Acum ceva timp am facut o manichiura asemanantoare si nu am fost multumita de cum mi-au iesit mastile, astfel cand am vazut aceasta placuta pe site a trebuit sa o am.

    The Moyou Nails 109 stamping plate has 7 small designs, that illustrates different types of mask that remind me of the Venetian Carnival. The design in the middle is more like a geisha, than a Venetian Carnival mask, but because I wanted to use them all I also included it in my manicure.
     I had no problems transferring the images to my nails, I used special Konad Stamping Polish, but they are really well done so I think that you can also try with normal polishes. Although the designs are small, the details are really well done so they look exactly the same on the nails, you do not miss any small details.


     Placuta 109 de la Moyou Nails are 7 modele mici, care ilustreaza diferite modele de masti care imi aduc aminte de Carnavalul de la Venetia. Modelul din mjloc e mai mult ca o gheisha, decat o masca venetiana, insa pentru ca am vrut sa le folosesc pe toate am insclus-o si pe aceasta in manichiura.
     Nu am avut nici o problema cu transferul imaginilor pe unghii, am folosit oja speciala pentru stampilat de la Konad, dar pentru ca sunt imprimate bine cred ca puteti folosi si oje normale. Desi modelele sunt mici, detaliile sunt foarte bine realizate astfel ca vor arata la fel pe unghie, nu veti pierde nici un detaliu.
 

    For the Carnival Manicure I wanted to create a colored,glittery base so I started with a holographic nail polish then added the colors and stamped over them. You can watch to video to see how I created the manicure and hope you find it useful.

    Pentru manichiura am vrut sa creez o baza colorata cu gliter, astfel ca am inceput cu o oja holografica si apoi am adaugat culorile si am stampilat. Puteti urmarii video-ul pentru a vedea cum am creat manichiura si sper sa il gasiti folositor.


Products use/Produse folosite:
-flormar 390
-homemade pink tint nail polish
-flormar neon N002
-flormar supershine U22
-konad black stamping polish
-moyou nail 109 stamping plate 


All the best,
Anca

7 comentarii: